Τα Σημάδια στο Σώμα σας που Μαρτυρούν ότι δεν Κάνετε Υγιεινή Διατροφή

Η έλλειψη χρόνου και η ρουτίνα ίσως σας οδηγούν στο να παραμελείτε τη διατροφή σας επιλέγοντας έτοιμα γεύματα γεμάτα λίπη, αλλά φτωχά σε θρεπτικά συστατικά.

Όταν δεν κάνετε υγιεινή διατροφή τα σημάδια είναι έκδηλα στο σώμα σας.

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν ότι πρέπει κάνετε τρία βασικά γεύματα την ημέρα.

Το σώμα, έχει τον δικό του τρόπο να δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά μέσω κάποιων συνηθισμένων συμπτωμάτων που δεν πρέπει να αγνοούνται.

Ξηροδερμία στο τριχωτό της κεφαλής 

Μπορεί να θεωρείτε ότι έχετε πιτυρίδα ή ότι κάποιο σαμπουάν δεν ταίριαξε στο τριχωτό της κεφαλής.

Μπορεί όμως να μη συμβαίνει κάτι τέτοιο, αλλά να έχετε έλλειψη σε ω3 λιπαρά οξέα που είναι υπεύθυνα για την λιπαρότητα του δέρματος.

Η λιπαρότητα εμποδίζει το δέρμα να εμφανίσει ξηροδερμία.

Αν λοιπόν παρατηρήσετε κάτι τέτοιο, προσπαθήστε να εντάξετε στη διατροφή σας τα ψάρια, τα καρύδια και τον λιναρόσπορο, 2-3 φορές την εβδομάδα.

Λεπτή τρίχα

Η λεπτή τρίχα και γενικότερα τα αδύναμα μαλλιά δεν είναι μόνο ένα χαρακτηριστικό με το οποίο γεννιέστε.

Αν παρατηρείτε ότι τα μαλλιά σας τον τελευταίο καιρό φθείρονται πιο εύκολα και μοιάζουν αδύναμα, είναι πιθανό να φταίει η διατροφή σας.

Μπορεί να σας λείπουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β και κυρίως βιοτίνη.

Η βιοτίνη κάνει τα μαλλιά υγιή και δυνατά.

Αν έχετε έλλειψη, τότε εμπλουτίστε την διατροφή σας με δημητριακά, ψωμί και άσπρο ρύζι.

Αν προσέχετε τη διατροφή σας, καταναλώστε σπαράγγια και σπανάκι.

Γκρίζα μαλλιά 

Τα γκρίζα μαλλιά μπορεί να είναι σημάδι υπερβολικού άγχους.

Μπορεί να δείχνουν όμως και ότι έχετε έλλειψη χαλκού, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για την παραγωγή μελανίνης.

Βάλτε λοιπόν στη διατροφή σας, στρείδια, μύδια και μανιτάρια.

Σπυράκια στους ώμους 

Τα σπυράκια στους ώμους δεν προκαλούνται μόνο εξαιτίας μιας λιπαρής επιδερμίδας, αλλά μπορεί να υποδηλώνουν έλλειψη ψευδαργύρου και βιταμίνης Α στον οργανισμό.

Αυτά τα δύο στοιχεία κρατούν την επιδερμίδα υγιή και φροντίζουν για το κλείσιμο των πληγών.

Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με πουλερικά, ρεβίθια και κολοκυθόσπορο. Βιταμίνη Α περιέχουν το πεπόνι και οι γλυκοπατάτες.

Σκασμένα χείλη

Τα χείλη είναι ευαίσθητα στις αλλαγές του καιρού.

Τον χειμώνα συχνά τα χείλη σκάνε και δημιουργούνται πληγές.

Αν τα σκασίματα δεν περνούν εύκολα και παρατηρείτε πληγές και στο εσωτερικό του στόματος, τότε είναι πιθανόν να έχετε έλλειψη βιταμίνης Β12, την οποία θα βρείτε στα πουλερικά, στο άπαχο κόκκινο κρέας και στα αυγά.

Μελανιές στα πόδια 

Αν κάνετε εύκολα μελανιές στα πόδια, μπορεί να σας λείπει βιταμίνη C που είναι υπεύθυνη για την παραγωγή κολλαγόνου.

Αν έχετε έλλειψη μαγνησίου ίσως ταλαιπωρήστε από κράμπες ενώ γυμνάζεστε.

Αν παρατηρείτε μώλωπες στο δέρμα που δεν ξέρετε πώς έγιναν, μπορεί να έχετε αδύναμα τριχοειδή αγγεία.

Το άγχος επίσης, μπορεί να αφήσει χωρίς βιταμίνη C τον οργανισμό.

Βάλτε στη διατροφή σας τις φράουλες, το μπρόκολο, τις πιπεριές και όλα τα εσπεριδοειδή.

Κράμπες στα πόδια

Αν παθαίνετε κράμπες, συχνά αυτό αποτελεί σημάδι του οργανισμού ότι δεν έχει αρκετό μαγνήσιο.

Το μαγνήσιο και το ασβέστιο παίζουν σημαντικό ρόλο στις συσπάσεις των μυών.

Καταναλώστε μπανάνες, σπόρους κολοκύθας και αβοκάντο.

Δυσκοιλιότητα 

Η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλείται από το άγχος, εξαιτίας μιας διατροφής φτωχής σε φυτικές ίνες, αλλά και διάφορων παθήσεων του πεπτικού συστήματος.

Η έλλειψη μαγνησίου επίσης μπορεί να επηρεάσει την εντερική κινητικότητα.

www.y-o.gr



Πηγή