Πρακτικά Κόλπα για να Χάσετε Βάρος Εύκολα

Αν έχετε κάνει δίαιτα έστω μία φορά στη ζωή σας, ίσως ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να δείτε τα κιλά στη ζυγαριά να μειώνονται και πόση αγωνία έχετε να μην τα ξαναπάρετε.

Ένα μήλο πριν από το φαγητό θα σας χορταίνει και θα καταναλώνετε λιγότερη ποσότητα από το κυρίως γεύμα σας.

Υπάρχουν μερικά κόλπα που μπορεί να σας βοηθήσουν να φτάσετε στον στόχο σας.

Πίνετε δύο ποτήρια νερό πριν από το γεύμα σας

Αυτό είναι ένα καλό κόλπο για να επιτύχετε στη δίαιτά σας.

Σύμφωνα με έρευνα βασισμένη σε εθελοντές, η κατανάλωση νερού μπορεί να αυξήσει την απώλεια βάρους κατά 30%.

Μάλιστα, μπορεί να διατηρήσει κανείς το αποτέλεσμα της δίαιτας ακόμα κι αν τη σταματήσει.

Καταναλώστε καυτερές πιπεριές

Οι καυτερές πιπεριές αυτές καθαυτές δεν αδυνατίζουν, απλώς περιέχουν καψαϊκίνη που επιταχύνει τον μεταβολικό ρυθμό κατά 25%.

Προτιμήστε το ξύδι

Το ξύδι και ιδιαίτερα το μηλόξυδο θεωρείται ιδανικό για περιόδους δίαιτας.

Κι αυτό επειδή περιέχει οξικό οξύ, το οποίο όπως η καψαϊκίνη, επιταχύνει τον ρυθμό του μεταβολισμού.

Αντικαταστήστε το πλήρες γάλα με ημιάπαχο

Το ίδιο ισχύει για όλα τα γαλακτοκομικά.

Κάνοντας κάτι τετοιο γλιτώνετε τις μισές θερμίδες, αλλά λαμβάνετε και περισσότερο ασβέστιο και φώσφορο που προάγουν τη διάσπαση του λίπους στα κύτταρα.

Μη σουρώνετε τους φρεσκοστυμμένους χυμούς

Τα κομμάτια του φρούτου που περνούν στους χυμούς είναι φυτικές ίνες που είναι ωφέλιμες και χορταστικές με αποτέλεσμα να μην πεινάσετε γρήγορα.

Καταναλώστε πάπρικα

Περιέχει άφθονη βιταμίνη C, νοστιμίζει τα φαγητά και βοηθά τον οργανισμό να μετατρέψει το λίπος σε ενέργεια.

Αυξήστε την κατανάλωση πρωτεΐνης

Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αποκλείσετε υδατάθρακες και λίπη.

Απλώς προσπαθήστε ακόμα και τα σνακ σας να περιέχουν άπαχη πρωτεΐνη.

Με αυτόν τον τρόπο αυξάνετε τις πιθανότητες να χάσετε βάρος.

Η άπαχη πρωτεΐνη σας κρατάει χορτάτους περισσότερη ώρα.

Φάτε πεπόνι και αυγό για πρωινό

Θα σας κρατήσει χορτάτους για ώρες.

Είναι ένα πρωινό που δεν περιέχει πολλές θερμίδες, ενώ καίει και λίπος αποτελεσματικά.

Εντάξτε στη διατροφή σας το ρόδι και τον ανανά

Το ρόδι είναι γνωστό για τις λιποδιαλυτικές του ιδιότητες.

Ελαττώνει την αποθήκευση λίπους στο σώμα.

Ο ανανάς ενισχύει τον μεταβολισμό.

Επίσης, αν πετύχετε ένα γλυκό ρόδι, μπορείτε να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό.

Ιδανικά συνδυάστε το με γιαούρτι.

Ο ανανάς ενισχύει τον μεταβολισμό και περιέχει ουσίες που συμβάλλουν στην καύση του λίπους.

Να πίνετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα

Αν και το αλκοόλ παχαίνει, ένα ποτήρι κόκκινο κρασί εμποδίζει τη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς, κι αυτό λόγω της ρεσβερατρόλης που περιέχει.

Μην αγνοείτε τα καλά λιπαρά

Το καλό λίπος που βρίσκεται στο ελαιόλαδο και στους ξηρούς καρπούς μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε λίπος από το σώμα σας, αρκεί να μην το παρακάνετε με την ποσότητα.

Επίσης, προστατεύει την υγεία της καρδιάς.

Να τρώτε ένα μήλο 15 λεπτά πριν από κάθε γεύμα σας

Θα σας χορταίνει και έτσι θα καταναλώνετε λιγότερη ποσότητα από το κυρίως γεύμα σας.

Να πίνετε πράσινο τσάι και καφέ

Το πράσινο τσάι περιέχει ουσίες που αλληλεπιδρούν με την καφεΐνη και διεγείρουν την οξείδωση του λίπους και τον μεταβολισμό κατά ένα μικρό ποσοστό ακόμα και σε κατάσταση ηρεμίας.

www.y-o.gr



Πηγή