Παρουσιάστηκε ο οδηγός του αποτελεσματικού φλερτ

Διεθνής ερευνητική ομάδα αποφάσισε να βρει την απάντηση στο διαχρονικό ερώτημα για το ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να φλερτάρει κάποιος και πώς αυξάνονται οι πιθανότητες να γοητεύσει το αντικείμενο του πόθου του. Με δημοσίευση τους στην επιθεώρηση «Evolutionary Psychology» οι ερευνητές αναφέρουν ότι τα ζητούμενα από τα δύο φύλα διαφέρουν.

Οι γυναίκες θέλουν ο άντρας που συναναστρέφονται να είναι ευχάριστος, να διαθέτει χιούμορ και να είναι… ανοιχτοχέρης. Οι άνδρες από την πλευρά τους επιθυμούν οι γυναίκες να είναι σεξουαλικά διαθέσιμες και όταν εκείνοι λένε κάποιο αστείο αυτές να γελούν. Σύμφωνα με τους ερευνητές αυτά είναι τα βασικά αιτήματα των δύο φύλων κατά την πρώτη γνωριμία και το φλερτ τα οποία θα πρέπει κάποιος να λαμβάνει υπόψη του όταν φλερτάρει είτε στοχεύει σε μια περιστασιακή σχέση είτε σε πιο σταθερή.

Οι ερευνητές αναφέρουν ότι οι γυναίκες που επιζητούν περιστασιακή σχέση με τον άνδρα που έχουν απέναντι τους θα πρέπει να το καταστήσουν με κάποιο τρόπο σαφές για να πετύχουν τον στόχο τους. Από την πλευρά τους οι άνδρες που επιζητούν μακροχρόνια σχέση θα πρέπει να δείξουν στη γυναίκα που φλερτάρουν ότι είναι γενναιόδωροι και γαλαντόμοι αλλά και ότι είναι πρόθυμοι να μοιράζονται τα πρακτικά ζητήματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από μια σταθερή σχέση. Εννοείται ότι εκείνοι που επιζητούν σταθερή σχέση που οδηγεί στον γάμο θα πρέπει να πείσουν την υποψήφια σύντροφο τους για το ότι είναι πιστοί και δεν… λοξοκοιτάζουν δεξιά και αριστερά.

Σύμφωνα πάντως με τους ερευνητές το πιο «ισχυρό όπλο» στην μάχη του φλερτ είναι το χιούμορ το οποίο όπως αναφέρουν λειτουργεί σχεδόν πάντοτε θετικά σε αυτή τη διαδικασία άλλες φορές σε μεγαλύτερο βαθμό και άλλες σε μικρότερο. Όπως λένε οι ερευνητές το χιούμορ λειτουργεί το ίδιο αποτελεσματικά και στα δύο φύλα. «Ένας άνδρας που φλερτάρει μια γυναίκα δεν αρκεί να έχει χιούμορ ή να προσπαθεί να είναι ευχάριστος αλλά είναι σημαντικό για την γυναίκα που έχει απέναντι του να της δείχνει ότι και αυτός την βρίσκει ευχάριστη και με χιούμορ» αναφέρει η Ρεμπέκα Μπερτς, του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, εκ των επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας.

Οι ερευνητές αναφέρουν ότι η μόνη περίπτωση που το χιούμορ δεν λειτουργεί είναι αυτή των γυναικών που επιζητούν σχέσεις της μιας βραδιάς οι οποίες σε αυτή την συνθήκη έχουν σε χαμηλή θέση αξιολόγησης την αίσθηση του χιούμορ στον άνδρα. Πάντως οι ερευνητές σημειώνουν ότι το χιούμορ είναι ένας άσος στο μανίκι που δεν πρέπει κάποιος να χρησιμοποιεί σωστά και δεν είναι απαραίτητο να δείχνει την χιουμοριστική πλευρά του από την πρώτη στιγμή που ξεκινά το φλερτ. «Το χαμόγελο και η επαφή με τα μάτια είναι πολύ σημαντικά. Ξεκινάς με αυτά και στη συνέχεια χτίζεις την τακτική σου στο φλερτ με πιο εξειδικευμένες τακτικές» αναφέρει Ο Λιφ Εντουαρντ Κενέρ, του Νορβηγικού Πανεπιστημίου Επιστήμης και Τεχνολογίας εκ των επικεφαλής της ερευνητικής ομάδας η οποία μελέτησε τις τακτικές του φλερτ σε ΗΠΑ και Νορβηγία και διαπίστωσε ότι τα βασικά τους χαρακτηριστικά είναι κοινά γεγονός που υποδεικνύει ότι τα ευρήματα τους έχουν παγκόσμια βάση.



Πηγή