Η UEFA αναζητά συνεργάτη για τα δικαιώματα 2024-2027 και δίνει φωνή στους συλλόγους

Οι ευρωπαϊκοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι θα έχουν πολύ περισσότερο λόγο στις εμπορικές συμφωνίες που σχετίζονται με το νέο UEFA Champions League.

Η Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Ποδοσφαίρου ανακοίνωσε την έναρξη της διαδικασίας για την αναζήτηση νέου συνεργάτη για την πώληση των δικαιωμάτων των ανδρικών διασυλλογικών διοργανώσεων την περίοδο 2024-2027.

Οι διοργανώσεις θα υποστούν μια πραγματική αναδιαμόρφωση ξεκινώντας από το 2024, με την τρέχουσα φάση των ομίλων του Champions League να αντικαθίσταται από ένα πρωτάθλημα 36 ομάδων, στο οποίο κάθε ομάδα θα παίξει δέκα παιχνίδια με το λεγόμενο «ελβετικό σύστημα», πριν προχωρήσει στη φάση των νοκ-άουτ αγώνων.

Η ανακοίνωση, συνεπώς, σημαίνει ότι ο οργανισμός Team Marketing, ο οποίος έχει αποκλειστική συνεργασία με την UEFA για πάνω από 25 χρόνια, θα πρέπει να ανταγωνιστεί και με άλλους διεκδικητές.

Η UEFA υποστηρίζει ότι ο στόχος της διαδικασίας υποβολής προσφορών είναι «η μεγιστοποίηση των σημαντικών επιχειρηματικών ευκαιριών που διατίθενται με τη νέα μορφή μετά το 2024 για τις διοργανώσεις συλλόγων της UEFA, στο μελλοντικό τοπίο μέσων ενημέρωσης και χορηγίας».

Η Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία δήλωσε ότι η διαδικασία πώλησης δικαιωμάτων για τον κύκλο 2024-2027 θα ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του επόμενου έτους. Η είδηση ​​ερμηνεύτηκε, από πηγές κοντά στην υπόθεση, ως επιθυμία της UEFA να παραχωρήσει μέρος του εμπορικού της ελέγχου στις διοργανώσεις στους συλλόγους που παράγουν τα έσοδα.

Τον περασμένο μήνα, ο πρόεδρος της European Club Association (ECA), Νάσερ Αλ-Κελαΐφι, μίλησε για την ανάγκη ενός «νέου μοντέλου» για την εμπορευματοποίηση των αγώνων, που θα βοηθήσουν τους συλλόγους να επιτύχουν οικονομική σταθερότητα μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

«Το πιο επείγον είναι ότι πρέπει να συνεργαστούμε με την UEFA για να βελτιστοποιήσουμε καλύτερα τα έσοδα από τις διοργανώσεις των συλλόγων. Για το σκοπό αυτό, όπως γνωρίζετε, διαπραγματευτήκαμε πρόσφατα μια επιστολή προθέσεων με την UEFA για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου για την εμπορευματοποίηση των διοργανώσεων των συλλόγων», είπε.

«Εκτός τούτου, θα συνεργαστούμε επίσης με την UEFA για το πώς να μεγιστοποιήσουμε την αξία του νέου σχήματος μετά το 2024 – γνωστό ως “ελβετικό μοντέλο” – και να βελτιώσουμε τις σχέσεις των συλλόγων με τις εθνικές Ομοσπονδίες, κάτι που είναι προς το συμφέρον όλων», κατέληξε ο Αλ-Κελαΐφι.



Πηγή