Η ιταλική Serie A ανοίγει γραφείο στη Νέα Υόρκη

Η Serie A προσγειώνεται στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής: από την 1η Ιανουαρίου 2022, το κορυφαίο ιταλικό πρωτάθλημα θα είναι φυσικά παρόν σε αμερικανικό έδαφος, με επίσημη έδρα τη Νέα Υόρκη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο ιταλικός Τύπος, στόχος αυτού του βήματος είναι η οικοδόμηση ενός συνεχούς και καθημερινού διαλόγου με την CBS Sports -κάτοχο των δικαιωμάτων της Serie A στις ΗΠΑ- για τη δημιουργία περιεχομένου, ώστε να αυξηθεί η συνάφεια και ο αντίκτυπος του τουρνουά στους φιλάθλους των ΗΠΑ.

Επιπλέον, η Λίγκα στοχεύει να υποστηρίξει πρωτοβουλίες συλλόγων στη Βόρεια Αμερική με ειδικό γραφείο, θέλει να βελτιώσει τις υπάρχουσες σχέσεις και να αναπτύξει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες: περιφερειακές συνεργασίες για μεμονωμένους συλλόγους ή πρωταθλήματα, φιλικοί αγώνες, εκδηλώσεις φιλάθλων.

Τέλος, ως μακροπρόθεσμο στόχο η Serie A έθεσε τη δημιουργία νέων σχέσεων με τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς ενόψει του επόμενου κύκλου πωλήσεων τηλεοπτικών δικαιωμάτων (2021-2024), ελπίζοντας έτσι σε αύξηση των εσόδων από τα δικαιώματα του πρωταθλήματος στο εξωτερικό.

Όπως αναφέρθηκε, η νέα έδρα της Serie A στις ΗΠΑ θα βρίσκεται στη Νέα Υόρκη και συγκεκριμένα στο κέντρο του Μανχάταν, λίγα βήματα από το Empire Srtate Building.

Η ομάδα θα αποτελείται από τον Τσάρλι Στιλιτάνο (ήταν υπεύθυνος για το International Champions Cup για λογαριασμό της Relevent), τον Σκοτ Γκουλιελμίνο (πρώην αντιπρόεδρος του ESPN) και τον Μάρκο Μεσίνα, ιδρυτή του IFTV.

Η ομάδα αυτή θα επιδιώξει να προωθήσει την εικόνα της Serie A στη Βόρεια Αμερική και να δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τους συλλόγους και το πρωτάθλημα.

Θα είναι επίσης υπεύθυνη για το γραφείο της Serie A στη Νέα Υόρκη και θα παρέχει υποστήριξη στο CBS για να προσελκύσει οπαδούς και να αναπτύξει, μέσω εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων, τη δυναμική στην περιοχή με το συντονισμό της εμπορικής διαχείρισης και της διαχείρισης μάρκετινγκ του πρωταθλήματος της Serie A, με επικεφαλής τον Μικέλε Τσικαρέζε.

Επιπλέον, η παραγωγή κοινωνικού περιεχομένου προχωρά μέσω της συνεργασίας με την IFTV (Italian Football TV) – εταιρεία Δημιουργίας Κοινωνικού Περιεχομένου που «γεννήθηκε» στο Μπρούκλιν από μια ιταλοαμερικανική κοινότητα οπαδών της Serie A.



Πηγή