Η επιλογή αυτή θα επαναφέρει την αρχική σελίδα του site. Αποκατάσταση τυχόν κλειστά widgets ή τις κατηγορίες.

Επαναφορά

Πώς να κάψετε περισσότερες θερμίδες στο διάδρομο

diadromos

Πώς να καις περισσότερες στο διάδρομο:

Για να κάψεις περισσότερες θερμίδες:

Παίξε με την ταχύτητα: Το να έχεις σταθερό ρυθμό είναι το ιδανικό αν σκοπεύεις να τρέξεις πολλή ώρα, αλλά όταν ο χρόνος σου είναι περιορισμένος, καλύτερα παίξε με την ταχύτητα του διαδρόμου, μειώνοντας και αυξάνοντάς την ανά 2-4 λεπτά. Έτσι και θα κάψεις περισσότερες θερμίδες και θα δυναμώσεις την αντοχή σου. Αυτή η μέθοδος εξάλλου, καίει αποδεδειγμένα λίπος από την κοιλιά και τους μηρούς.

Αύξησε βαθμιαία την ταχύτητά σου: Στο γρήγορο καις περισσότερες θερμίδες – ξεκίνησε με ένα χαλαρό περπάτημα και κάθε δύο με πέντε λεπτά αύξανε την ταχύτητά σου μέχρι σχεδόν να διπλασιαστεί.

Τρέξε μεγαλύτερες αποστάσεις: Άμα τρέχεις για 30 λεπτά (διανύοντας 1,5 χλμ σε 10 λεπτά) θα κάψεις 270 θερμίδες. Σε 45 λεπτά με τον ίδιο ρυθμό θα κάψεις 405 θερμίδες. Και σε μία ώρα 540.

Για να γυμνάσεις τους μυς σου:

Αύξησε την κλίση: Για να γυμνάσεις τους μηρούς, τις γάμπες και τα οπίσθια.

Κάνε μεγάλα βήματα: Μείωσε την ταχύτητα και κάνε μεγαλύτερα και βαθιά βήματα για να δυναμώσεις τα οπίσθια και τα πόδια σου.

Άσε τις λαβές και κούνα τα χέρια σου: Έτσι θα γυμναστεί και το πάνω μέρος του σώματος, οι δικέφαλοι, οι τρικέφαλοι και οι ώμοι συν του ότι θα δυναμώσεις και την αντοχή σου.

Στεπανιάν Σοφία, Αισθητικός

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Kyplex Cloud Security Seal - Click for Verification